http://fomiran.com/ImagesSave/Product_20171018613_Industrial-flooring.jpg

 

 کفپوش گرانولی کفپوشی با کیفیت بالا تولید فومیران می باشد. جنس این کفپوش که به آن کفپوش لاستیکی نیز می گویند از دانه های گرانول بوده و کاملا مقاوم در برابر ضربه، گرد و خاک، باد، باران و ... می باشد. مقاومت بالای کفپوش گرانولی آن را به کف پوشی مناسب جهت استفاده در فضاهای باز و پر رفت و آمد تبدیل نموده است.

این کفپوش ها در دو نوع ساده و پایه تخم مرغی و در رنگ های متنوع و ابعاد مختلف موجود می باشند. نوع پایه تخم مرغی مناسب جهت استفاده در پارک ها می باشد تا بعد از شستشو یا آبیاری، آب در زیر کفپوش باقی نماند و از آن عبور کند.

کفپوش های گرانولی بعد از قرار گرفتن بر روی زمین به دلیل سنگین بودن ثابت در جای خود قرار می گیرند اما می توان از چسب یا پیچ نیز برای این کار استفاده نمود.

این کفپوش ها جهت استفاده در پارک ها، باشگاه های بدنسازی، حیاط مدرسه، پارکینگ، پیاده روها، اصطبل حیوانات و ... مناسب می باشند.

کفپوش گرانول کاملا مقاوم و نشکن بوده و بر اثر رفت و آمد با کفش، در زیر دستگاه های بدنسازی و یا حتی بر اثر عبور ماشین از روی آن ها آسیبی نمی بیند.

همچنین در فضاهای سر باز به دلیل تابش نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند. بر اثر ریزش برف و باران بر روی این کفپوش نیز،  نمی بیند و نمی پوسد. بنا به این دلایل این کفپوش برای فضاهای سر باز مناسب می باشد.

 

ویژگی های کفپوش گرانولی

- محکم و نشکن

- مقاوم در برابر ضربه

- مقاوم در برابر آب و آفتاب

- دارای گواهی استاندارد

- رنگبندی متنوع

- ابعاد و ضخامت مختلف


منبع: فومیران

021-33997722-6