كفپوش پاركي

كفپوش پاركي فوميران از بهترين نوع كفپوش جهت استفاده در پارك ها مي باشد. اين كفپوش در دو نوع كفپوش لاستيكي براي پارك هاي سر باز و كفپوش تاتامي جهت پارك هاي سرپوشيده مانند پارك بازي كودكان مي باشد.

كفپوش پاركي لاستيكي محكم و مقاوم بوده، در برابر ضربه، باد و باران، گرد و خاك و ... آسيبي نمي بيند. اين كف پوش كه به صورت قطعه اي بوده به وسيله چسب يا پيچ به زمين وصل مي شود. تابش نور خورشيد به كفپوش لاستيكي باعث تغيير رنگ آن نمي شود و به دليل محكم و مقاوم بودن اين نوع كفپوش پارك با قرار گرفتن دستگاه هاي بازي بر روي آن آسيبي به كفپوش وارد نمي شود.

كفپوش تاتامي پاركي براي فضاهاي سرپوشيده مورد استفاده قرار مي گيرد. اين كفپوش نرم و لطيف بوده و به خصوص براي كودكان مناسب مي باشد. كفپوش تاتامي به صورت پازلي بوده و با قرار گرفتن در كنار هم در هم قفل مي شوند. اين كفپوش ها كاملا بهداشتي و سازگار با پوست كودكان بوده و آسيبي به آن ها وارد نمي نمايد. اين كفپوش ها قابل شستشو مي باشند.

نوع خاصي از كفپوش لاستيكي كه به آن پايه تخم مرغي مي گويند مخصوص پارك ها بوده و براي عبور آب از زير پايه هاي تخم مرغي شكل مي باشد.

كفپوش هاي پاركي فوميران داراي رنگبندي متنوع، ابعاد و اندازه هاي گوناگون مي باشند.

منبع: فوميران

021-33997722-6